perjantai 20. kesäkuuta 2008

Morning sunshine

Kello on 03:46, tulin vasta töistä.

Viimeaikoina ei oo kyllä muuta tehtykkään ku töitä, ei tosin haittaa yhtää. Tulee ainaki rahaa, ja selviää pahan kylmän talven yli niinku karhu. Tänään lähin noin kello 19 kentälle päin, sieltä tuli ensimmäinen kone alas 20:10, ja se oli vielä ihan ajallaan. Toinen kone olikin sitten reilun tunnin myöhässä, no ei se mua tietenkään haitannu, istuin toimistolla ja kattelin leffaa ja söin pullaa. Ja palkka juoksee :) Bussikuskia kuulemma vitutti ylimääräinen odottelu.
Tässä välissä oli vuorossa noin 3,5h tauko, sillä seuraava kone laskeutu vasta 01:40. Jatkoin sitä leffaa mikä jäi aikasemmin kesken, kunne huomasin et nälkä ois. Oli pakko lähtee mäkkäriin.
Myyjä oli vähän vihasella päällä, mut sain kummiski jussin toivottelut. Bic Mac ateria kokiksella, ja kokis lasi vielä kaupan päälle, kiitos. Nyt jakso taas.
Leffa loppu ja huomasin et mulla on vielä about 40 minsaa aikaa, päätin lähtee selvittää toimiiko lentokentällä missään wlan-yhteys, ei ainakaan kotimaan terminaalissa toiminu.
Cafe Picnikillä ois ollu ilmanen, mut se oli tietenkin mun tuurilla just rikki. No ei muuta ku takas toimistolle ja läppäri sinne. Sit kahet kärryt mukaan ja keikalla.
Thaimaalaiset oli ihan mukavia, ne halus jopa ottaa ryhmäkuvan mun kanssa.
Lentokentällä oli tosi hiljasta, ihmiset nukku siellätäällä. Ja mun työpäivä oli viimein päätöksessä.
Ei ollu paljoo liikennettä ku kotiin ajeli.

Tällasta tänään, huomenna jotain muuta.

Ei kommentteja: